Logo
Imprimă această pagină

Exercitii pentru persoane supraponderale

 Exerciţii pentru persoane supraponderale

 

Din nefericire, în ultimii ani, numărul persoanelor supraponderale a crescut alarmant. Cei care vor să scadă în greutate, nu o pot face fără mişcare. Exerciţiile fizice trebuie alese însă cu foarte multă grijă şi de preferat cu sfatul unui instructor de aerobic. Şi asta pentru că supraponderalii suferă de afecţiuni medicale grave, cum ar fi cele cardiace sau ale articulaţiilor. Ioana Ivan, instructor Sky Blue Fitness, ne spune care sunt principalele reguli.

1. Persoanele supraponderale nu trebuie să depăşească în prima faza 15- 20 de minute de antrenament. Asta după executarea unei uşoare încălziri.
2. Sunt recomandate exerciţiile de durată mică, care nu implică efort susţinut.
3. Pentru început se pot face doar 15 minute pe banda de alergare. Ulterior se poate trece la exerciţii cu greutăţi, nu mai mari de un kilogram.
4. Supraponderalii nu pot face exerciţii tip Spinning, Step Tone, mai ales cei care au şi afecţiuni cardiace.
5. Trebuie evitate exerciţiile puternice, care solicită articulaţiile, mai ales cele ale genunchilor.
6. În plus, trebuie multă AMBIŢIE!

 

Ultima modificareMarți, 17 Noiembrie 2015 10:45
copyright 2015@ SC MOVIE VIATA CA UN FILM SRL. SIte finantat in cadrul proiectului POSDRU/168/6.1/S/146452