Log in
updated 9:46 AM UTC, Dec 14, 2015
Headlines:

Exercitii pentru muschii spatelui

Exerciții pentru mușchii spatelui

 

Cei care petrec mult timp la birou, așezați în fața calculatorului, au mari probleme cu mușchii spatelui. Durerile pot deveni insuportabile uneori, așa că acestor persoane le sunt recomandate anumite exerciții fizice.

1. Pentru detensionarea mușchilor spatelui, indicate sunt exercițiile de stretching.
2. Acestea sunt fie dinamice, fie statice. Începătorilor le sunt recomandate cele statice, care necesită mai puțin efort.
3. În poziția șezut pe salteaua de aerobic, cu picioarele desfăcute la 60 de grade, se prind cu mâinile vârfurile picioarelor și se rămână în poziție cât mai mult posibil. Se repetă pe fiecare picior, dar și pe ambele în același timp.
4. În aceeași poziție, dar cu picioarele lipite, genunchii întinși, se prind cu mâinile vârfurile picioarelor și se rămână în poziție pentru întinderea mușchilor spatelui.
5. Coloana se întinde și detensionează cu mișcări ale brațelor. Din aceeași poziție, șezut și cu picioarele desfăcute la 60 de grade, se ridică brațele i se fac mișcări stânga- dreapta, pe fiecare picior.
6. Se repetă pentru fiecare mișcare, două serii a câte 8.

 

Ultima modificareMarți, 17 Noiembrie 2015 13:32
Mai multe din această categorie: « Exercitii pentru brate pentru incepatori

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.