Log in
updated 9:46 AM UTC, Dec 14, 2015
Headlines:

Exercitii pentru incepatori

Exerciţii pentru incepători

 

Sedentarismul, lipsa activităţii fizice la locul de muncă, sau chiar stresul, fac ca organismul fiecăruia dintre noi să se resimtă serios. Multe persoane aleg să meargă la o sală de fitness sau chiar să adopte un program de mişcare la domiciliu. Este important însă de ştiut ca în aceste situaţii nu sunt indicate orice tipuri de exerciţii de aerobic. Instructoarea Ioana Ivan, de la Sky Blue Fitness, ne arată primele reguli.

1. Înăinte de începerea unui antrenament, trebuie făcută încălzirea pentru a evita eventualele întinderi musculare sau chiar rupturi ale muşchilor.
2. Pe parcursul executării exerciţiilor de aerobic, spatele trebuie să fie drept, corpul să stea în poziţie corectă şi să respire pe fiecare mişcare.
3. Din poziţia în picioare, se execută ridicări ale piciorului în lateral, iar la revenire se flexează genunchii. Se execută pe piciorul stâng, apoi pe cel drept, iar apoi se combină exerciţiul .
4. Pentru fiecare mişcare se fac minim 2 serii a câte 8 repetări.

 

Ultima modificareJoi, 12 Noiembrie 2015 10:42
Mai multe din această categorie: Exercitii pentru brate »

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.