Log in
updated 9:46 AM UTC, Dec 14, 2015
Headlines:

Exercitii pentru fesieri

Exerciţii pentru fesieri

 

Cele mai cautate exerciţii de aerobic, de către doamne şi domnişoare, sunt cele pentru prelucrarea fesierilor. Ioana Ivan, instructor de aerobic Sky Blue Fitness, recomandă cele mei eficiente tipuri de exerciţii pentru a avea un fesier bine conturat.

1. Se începe cu genuflexiuni. Picioarele uşor depărtate, vârfurile drepte, se execută genuflexiuni fără ca linia genunchilor să depăşească linia vârfurilor picioarelor. Se ţine muşchiul femural în presiune la coborare, timp de câteva secunde, şi se repetă mişcarea de minim 20 de ori.
2. Mişcarea se poate combina cu săritura din flexie în ridicare. Tot 20 de repetări.
3. Muşchii fesieri sunt solicitaţi şi pot fi modelaşi şi cu ajutorul fandarilor. Picioarele cu genunchii la 90 de grade, unul în faţă celălalt în spate, cu piciorul din spate pe vârf, se execută fandari, 8 repetări, câte două serii.
4. Mişcarea se repetă şi cu celălalt picior în faţă.
5. Petru începători sunt recomandate şi execiţiile la saltea, pe antebraţe şi genunchi, cu spatele drept, se ridică câte un picior cu talpa dreaptă spre tavan. Pentru fiecare picior patru serii a câte 8 repetări.
6. Din aceeaşi poziţie, mişcarea piciorului se face în lateral, cu genunchiul îndoit, patru serii a câte 8 pentru fiecare picior în parte.
7. Din aceeaşi poziţie, genunchiul se aduce spre piept, 8 repetări a câte două serii.

 

Ultima modificareMarți, 17 Noiembrie 2015 11:18

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.