Log in
updated 9:46 AM UTC, Dec 14, 2015
Headlines:

Exercitii pentru brate pentru incepatori

Exerciții pentru brațe pentru începători

 

Pentru începătorii care vor să-și lucreze mușchii brațelor, este importantă dozarea efortului și creșterea greutății ganterelor în timp. Nu sunt indicate mai mult de patru sau cinci serii pentru fiecare tip de grupă musculară.

1. În picioare, cu vârfurile perfect drepte, coatele lipite de corp, se fac ridicări ale brațelor până la umăr, cu brațul drept. Se execută patru serii a câte 8 repetări.
2. Pentru triceps, corpul se află în plan înclinat, cu genunchii îndoiți,privirea și pieptul înăinte, iar coatele lipite de trunchi. Se duc brațele, din poziția flexat în față, cu gantera de un kilogram în fiecare mână, spre spate cu brațul perfect întins. Se fac exerciții de patru serii a câte opt repetări, pe fiecare braț și apoi cu ambele brațe simultan.
3. Pentru musculatura umerilor, brațele sunt ridicate în linie dreaptă cotul cu umărul, centru de greutate al corpului pe mijloc și se execută patru serii a câte 15 repetări aducând brațele din lateral spre față.
4. Se repetă patru serii a câte 15 repetări cu brațele ridicate pe lângă urechi și se execută flexia.
5. În timp se crește greutatea ganterelor.

 

Ultima modificareMarți, 17 Noiembrie 2015 12:29

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.