Log in
updated 9:46 AM UTC, Dec 14, 2015
Headlines:

Exercitii pentru brate

    Exerciţii pentru braţe

Lucrarea braţelor, necesită tipuri diferite de exerciţii de aerobic. Este importantă poziţia corectă a acestora pentru fiecare tip de exerciţiu, menţinerea corectă a corpului, dar şi respiraţia regulată.

1. Bicepsul se poate lucra simultan la ambele braţe, dar şi individual pe fiecare braţ.
2. Se începe cu greutăţi minime de maxim un kilogram.
3. În picioare, cu coatele lipite de trunchi şi cu câte o ganteră în fiecare mână, se execută ridicări până la umăr. Simultan şi individual.
4. Se execută două repetări a câte 8.
5. Pentru triceps, cu genunchii flexaţi, trunchiul înclinat mult înăinte, se duc braţele spre spate şi se flexează apoi. Se fac două serii a câte opt repetări.
6. Pentru umeri, braţele întinse pe linia umărului, se fac ridicări şi coborâri pe lângă trunchi, tot cu greutăţi de minim un kilogram. Câte două serii a câte opt repetări.

 

Ultima modificareVineri, 13 Noiembrie 2015 13:02

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.