Log in
updated 9:46 AM UTC, Dec 14, 2015
Headlines:

Exercitii pentru abdomen

Exerciţii pentru abdomen

 

Muşchii abdominali trebuie lucraţi cel mai des, pentru a căpăta fermitate şi a scăpa de stratul de grăsime sau de celulită. Abdomenul se lucrează cel mai greu, iar efortul trebuie bine dozat în timp.

1. Pentru începători se recomandă exerciţiile la saltea.
2. Din poziţia aşezat pe spate, cu genunchii îndoiţi şi mâinile la ceafă, se execută ridicări ale trunchiului, întâi drept pe linia coloanei, apoi combinat pe partea stângă şi pe dreapta. Se fac minim 20 de repetări pentru fiecare tip de mişcare.
3. Pentru abdomenul inferior, în poziţia aşezat pe spate, mâinile se aşează sub zona lombară, se sprijină coloana şi se ridică picioarele simultan spre tavan, iar la revenire se flexează genunchii. Tot 20 de repetări.
4. Exerciţii pentru abdomen se fac şi pe mingea de Fotball, cu spatele aşezat pe minge, cu greutatea pe ambele picioare aflate cu genunchii îndoiţi. Mâinile la ceafă şi se ridică trunchiul, 20 de repetări.
5. Aceeaşi mişcare se repetă de 20 de ori şi cu mişcarea braţelor în sus spre tavan, odată cu ridicarea trunchiului.

 

Ultima modificareMarți, 17 Noiembrie 2015 11:53

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.