Log in
updated 9:46 AM UTC, Dec 14, 2015
Headlines:

Cum ne ferim de ofertele false de "Black Friday"

Cum ne ferim de ofertele false de "Black Friday"

Marile magazine, preponderent cele care comercializează produse de folosință îndelungată, cum ar fi electrocasnicele, au abuzat de conceptul de vânzare promoțională, cunoscut drept “Black Friday”, Aici apar însă și cele mai multe încercări ale comercianților de a păcăli consumatorul. Victoria Balaban, comisar șef adjunct al CJPC Prahova, vă învață la ce lucruri să fiți atenți atunci când vreți să beneficiați de un produs cumpărat în perioada de “Black Friday”.

1. În primul rând trebuie să aflați dacă oferta de Black Friday este una reală sau nu.
2. Acest lucru se face prin compararea prețurilor înăinte de Campania promoțională cu cele din ofertă, dar și cu compararea prețurilor produselor cu cele similare din alte magazine de profil.
3. Odată cu reducerile oficiale apar și reducerile false.
4. Pe site-urile unor magazine găsesc produse la un anumit preș, iar la livrarea comandei constată că vor plăti alt preț.
5. Clienții trebuie să analizeze modalitatea de acordare a garanției și la calitățile produsului.
6. Garanția unui produs este de minim 24 de luni, atunci când vorbim de produse de folosință îndelungată.
7. Dacă un produs aflat în garanție se defectează, responsabil cu trimiterea acestuia în service-ul de garanție este comerciantul, nu clientul.

 

Ultima modificareLuni, 14 Decembrie 2015 09:16

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.