Log in
updated 9:46 AM UTC, Dec 14, 2015
Headlines:

Ce facem cu ambalajele produselor aflate in termen de garantie?

Ce facem cu ambalajele produselor aflate în termen de garanție?

 

Mulți consumatori sunt păcăliți de comercianți și rămân cu un produs care s-a defectat în termenul de garanție și asta pentru că reprezentanții magazinelor solicită la schimbarea produsului în garanție sau la repararea acestuia, ambalajul intact. Ilegal, spun comisarii OPC! Produsul în termen de garanție, este înlocuit sau reparat, doar în baza facturii și a bonului fiscal, fără cutie sau ambalaj. Victoria Balaban, comisar șef adjunct CJPC Prahova, vă sfătuiește cum să nu vă lăsați înșelați într-o astfel de situație.

1. Consumatorii nu au obligația să păstreze ambalajul produselor de folosință îndelungată.
2. Comerciantul trebuie să primească produsul fără ambalaj, această solicitare fiind practic comercială ilegală.
3. Clientul trebuie să păstreze doar certificatul de garanție și bonul fiscal sau factura primită la achiziționarea produsului.
4. Comerciantul nu poate condiționa remedierea defecțiunii sau chiar înlocuirea produsului cu deficient de lipsa ambalajului.

 

Ultima modificareVineri, 27 Noiembrie 2015 08:55

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.